Διαμαντίδης: “Ελπίζω να το χάρηκε ο κόσμος”

2018-02-10T19:38:11+00:00 2018-02-10T19:38:11+00:00.

admin69

10/Feb/18 19:38

Eurohoops.net
EKO ALL STAR GAME / RISING STARS - ALL TIME STARS / / (֙ԏÑVɁ: MđŁӠKŎϐϕˏӠ/ EUROKINISSI)

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google

Για την συμμετοχή του στο All Star Game της Πάτρας, μίλησε στην κάμερα της ΕΡΤ ο Δημήτρης Διαμαντίδης.

Της Eurohoops Team/ info@eurohoops.net

Ο “3D” στα λεγόμενα του, τόνισε πως η μεγαλύτερη ικανοποίηση του φιλικού ανάμεσα σε “Rising Stars” και “All Time Stars” ήταν πως είδε τους φίλους του από κοντά, αλλά και η ευχαρίστηση που ένιωσαν οι φίλαθλοι.

Αναλυτικά τι δήλωσε:

Αρχικά: “Δεν έχει σημασία η νίκη. Σημασία έχει ότι βρεθήκαμε με παιδιά που είχαμε να βρεθούμε καιρό. Περάσαμε πάρα πολύ όμορφα κι ελπίζω να το χάρηκε και ο κόσμος. Τα παιδιά δεν έπαιξαν κανονικά σήμερα. Εμείς προσπαθούμε. Ικανοποιούμαι που παίζω, αλλά κυρίως που βλέπω τους φίλους μου και τους παλιούς μου συμπαίκτες”.

Για το αν η ομάδα των All Time Stars μπορεί να σταθεί σε επαγγελματικό επίπεδο: “Μάλλον για το τοπικό είμαστε”.

Διαβάστε τα τελευταία νέα εδώ

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google
×