Ζομπανάκης: “Ολυμπιακός και Παναθηναϊκός νοιάζονται μόνο για τον εαυτό τους”

2019-05-06T19:07:16+00:00 2019-05-06T19:10:39+00:00.

admin69

06/May/19 19:07

Eurohoops.net

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google

Ο ιδιοκτήτης του Ρεθύμνου, Κωστής Ζομπανάκης άφησε σαφείς αιχμές για την στάση Ολυμπιακού και Παναθηναϊκού όσον αφορά τη διαιτησία.

Της Eurohoops Team/ info@eurohoops.net

Ο ισχυρός άνδρας της κρητικής ομάδας βρέθηκε στο Δ.Σ. του ΕΣΑΚΕ και καυτηρίασε τη στάση των “αιωνίων” για τη διαιτησία, σχολιάζοντας με δηκτικό τρόπο…

“Μας έχουν στήσει 100 φορές και δεν μιλάει κανένας. Δεν συμφωνώ σε τίποτα” είπε και πρόσθεσε: “Την ημέρα που έθαψα τον πατέρα μου με στήσανε στο γήπεδο. Καμία όμως ευαισθησία από τον Ολυμπιακό και τον Παναθηναϊκό. Νοιάζονται μόνο για τον εαυτό τους”.

Διαβάστε τα τελευταία νέα εδώ

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google
×