Ερμής Αγιάς: Ο ΕΣΑΚΕ τον καλωσόρισε στα “σαλόνια”!

2019-08-19T15:49:06+00:00 2019-08-19T15:49:06+00:00.

admin69

19/Aug/19 15:49

Eurohoops.net

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google

Ο Ερμής Αγιάς είναι η ομάδα που πήρε μέσω wild card την 14η και τελευταία θέση στη νέα Basket League και ο ΕΣΑΚΕ καλωσόρισε το νέο μέλος του πρωταθλήματος στις τάξεις του μέσω ανακοίνωσης.

Της Eurohoops Team/ info@eurohoops.net

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

Με ομόφωνη απόφαση της, η επιτροπή ειδικής αδειοδότησης αποφάσισε τη συμμετοχή του Ερμή Αγιάς ως 14η ομάδα της Basket League για τη σεζόν 2019-20.

Το Δ.Σ. του ΕΣΑΚΕ και ο πρόεδρος του κ. Ευάγγελος Γαλατσόπουλος καλωσορίζουν τον Ερμή Αγιάς στο επαγγελματικό Πρωτάθλημα.

Ο Γυμναστικός Σύλλογος Ερμή Αγιάς, με έδρα την περιοχή Αγιάς Λάρισας, ιδρύθηκε το 1984 και αγωνίστηκε τα τελευταία δύο χρόνια στην Α2 Εθνική κατηγορία.

Διαβάστε τα τελευταία νέα εδώ

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google
×