Βιλερμπάν: Ξανασμίγουν στα “πράσινα” Νέλσον και Σλότερ!

2017-07-08T19:48:23+00:00 2017-07-08T19:48:23+00:00.

admin69

08/Jul/17 19:48

Eurohoops.net

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google

Ο Τόνι Πάρκερ έχει ήδη στην Βιλερμπάν τον πρώην παίκτη του Παναθηναϊκού, ΝτεΜάρκους Νέλσον, που αναμένεται να ανανεώσει το συμβόλαιό του, ενώ θα αποκτηθεί και ο επίσης πρώην “πράσινος”, Έι Τζέι Σλότερ!

Της Eurohoops Team/ info@eurohoops.net

Δύο παίκτες που βρέθηκαν μαζί τη σεζόν 2014/2015 στον Παναθηναϊκό Superfoods αναμένεται να… ανταμώσουν ξανά με πράσινη φανέλα, αυτή τη φορά στη Βιλερμπάν!

Στην ομάδα της Λιόν αγωνίζεται από πέρυσι ο ΝτεΜάρκους Νέλσον, ο οποίος σύμφωνα με γαλλικό δημοσίευμα θα ανανεώσει τη συνεργασία του με την Βιλερμπάν.

Παράλληλα, σύμφωνα με το ίδιο δημοσίευμα ο Σλότερ, που πέρυσι φόρεσε τη φανέλα της Στρασμπούρ, θα μετακομίσει στην Asvel, στην οποία είναι μεγαλομέτοχος ο Τόνι Πάρκερ!

Ετσι, οι δύο παίκτες πρόκειται να βρεθούν ξανά υπό την ίδια μπασκετική στέγη και ξανά με πράσινη φανέλα!

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google
×