Της Eurohoops Team/ info@eurohoops.net
Σύμφωνα με δημοσίευμα του BasketTime, ο Πρόεδρος της Ρέτζιο Εμίλια, Φίλιπο Μπαρόζι, δήλωσε στους δημοσιογράφους μετά το ματς με την Καντού, πως ο Κέι Σί Ρίβερς ζήτησε να αποχωρήσει από την ομάδα.
Ο Αμερικανός γκαρντ/φόργουορντ, που την προηγούμενη διετία αγωνίστηκε με επιτυχία στον Παναθηναϊκό, συμφώνησε στα μέσα της φετινής σεζόν με την Ρέτζιο Εμίλια, όμως πλέον φαίνεται πως θέλει να αποχωρήσει από την Ιταλία.
Μάλιστα ο Φίλιπο Μπαρόζι, τόνισε στα λεγόμενα του πως, η Ρέτζιο Εμίλια έχει τις δικές της προτεραιότητες και θα φανεί τι θα γίνει στο θέμα του Ρίβερς, τις επόμενες ημέρες.
Επομένως, από τα πιο επίσημα χείλη του συλλόγου επιβεβαιώθηκε πως ο Ρίβερς έχει ζητήσει να αποχωρήσει και αναμένονται εξελίξεις τα επόμενα εικοσιτετράωρα.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του Προέδρου της Ρέτζιο Εμίλια σε ερώτηση για τον Κέι Σι Ρίβερς:
“Δεν αρνούμαι πως ο αθλητής έχει ζητήσει να αποχωρήσει ούτε ότι οι διαπραγματεύσεις έχουν προχωρήσει. Αλλά εμείς έχουμε τις δικές μας προτεραιότητες και θα δούμε τι θα συμβεί τις επόμενες ημέρες”.
Κάνε το
την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.