Του Λευτέρη Μούτη/ info@eurohoops.net
Όπως μας επιβεβαίωσε ο ατζέντης του σέντερ της Ουσάκ, ο Ζακ Όγκουστ θα βγάλει ελληνικό διαβατήριο μέσα στον Απρίλιο ή λίγο αργότερα στη χειρότερη περίπτωση, καθώς οι κινήσεις που έγιναν συνδυαστικά με την Ελληνική Ομοσπονδία που κίνησε τις διαδικασίες είχαν αίσιο αποτέλεσμα όπως σημειώνει και η ιστοσελίδα basketa.gr.
Παράλληλα, βέβαια, θα αποκτήσει το δικαίωμα να παίζει ως γηγενής σε ελληνική ομάδα που ενδεχομένως θα ενδιαφερθεί ή ως κοινοτικός σε άλλη ευρωπαϊκή χώρα, ανοίγοντας έτσι τις επιλογές του απόφοιτου του Νοτρ Νταμ που τα πάει πολύ καλά στο τουρκικό πρωτάθλημα με την Ουσάκ (10,7π., 7,4ριμπ.).
Κάνε το
την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.