Σίλβερ: “Δεν αλλάζουμε τον νόμο για την μαριχουάνα”

2017-07-31T16:12:49+00:00 2017-07-31T16:12:49+00:00.

admin69

31/Jul/17 16:12

Eurohoops.net

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google

Ο Κομισάριος του NBA, Άνταμ Σίλβερ έδωσε μία μεγάλη συνέντευξη στον Σι Τζέι ΜακΚόλουμ και στο The Player’s Tribune, στην οποία αναφέρθηκε και στο θέμα αλλαγής του κανονισμού για την χρήση μαριχουάνας από τους αθλητές της Λίγκας.

Της Eurohoops Team/ info@eurohoops.net

Ο Σίλβερ τόνισε ότι δεν χρειάζεται να αλλάξει ο κανονισμό, αναπτύσσοντας το σκεπτικό του για το θέμα στον παίκτη των Πόρτλαντ Μπλέιζερς.

Αναλυτικά η τοποθέτηση του Κομισάριου του NBA:

“Δεν βλέπω την ανάγκη για τυχόν αλλαγές τώρα. Εννοώ, ότι είναι νόμιμο σε μερικές πολιτείες. Όμως όπως γνωρίζετε, οι παίκτες ταξιδεύουν συνεχώς και είναι ίσως είναι για εμάς παγίδα το να πούμε ότι σε κάποιες πολιτείες είναι νόμιμο και σε άλλα δεν είναι νόμιμο. Και έπειτα οι παίκτες, παίρνουν μία θέση όταν ταξιδεύουν με μαριχουάνα και αυτό μας δημιουργεί προβλήματα”.

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google
×