NBA: Το Μεξικό απέκτησε ομάδα στην G-League με Έλληνα GM!

2021-05-06T22:45:27+00:00 2021-05-06T22:45:27+00:00.

admin69

06/May/21 22:45

Eurohoops.net

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google

Το NBA ανακοίνωσε τη δημιουργία των Μέξικο Σίτι Καπιτάνες, γεγονός που σημαίνει πως το Μεξικό απέκτησε την πρώτη του ομάδα στην G-League, η οποία μάλιστα θα έχει Ελληνοαμερικανό GM, τον Νικ Λάγιο.

Tης Eurohoops team/ info@eurohoops.net

Το Μεξικό απέκτησε την δική του ομάδα στην G-League, καθώς οι Μέξικο Σίτι Καπιτάνες θα είναι η πρώτη ομάδα της χώρας στην θυγατρική λίγκα του NBA.

Πρόκειται για μια πολύ σημαντική είδηση, καθώς είναι η πρώτη ομάδα εκτός ΗΠΑ και Καναδά που θα έχει συσχέτιση με το NBA, ενώ ο GM της θα είναι ένας Έλληνας!

Ο λόγος για τον Νικ Λάγιο, ο οποίος θα είναι ο άνθρωπος που θα έχει το… γενικό κουμάντο στα της ομάδας,

Ο Λάγιος μέχρι πρότινος εργαζόταν στους Σάουθ Μπέι Λέικερς, την θυγατρική ομάδα των Λέικερς και βασική ομάδα του Κώστα Αντετοκούνμπο.

Μιλώντας για την ανάληψη των νέων του καθηκόντων, ο Νικ Λάγιος ανέφερε: “Πριν από λίγα χρόνια, όταν άκουσα ότι θα υπήρχε μια ομάδα G League στο Μεξικό, ήθελα τη θέση του γενικού διευθυντή, έκανα ό, τι ήταν δυνατό και προετοιμάστηκα για αυτήν την ευκαιρία. Η επίτευξη αυτού του ονείρου έγινε πραγματικότητα”.

Διαβάστε ΕΔΩ τα τελευταία νέα

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google
×