Σέλτικς: Μεγάλο διπλό στην πρωτεύουσα με ΤΡΟΜΕΡΟ Τέιτουμ! (videos)

2022-01-23T23:45:25+00:00 2022-01-23T23:45:25+00:00.

admin69

23/Jan/22 23:45

Eurohoops.net

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google

Τέλος στο μικρό αρνητικό σερί δύο ηττών έβαλαν οι Μπόστον Σέλτικς οι οποίοι παίζοντας εξαιρετικά στην άμυνα και με τον Τέιτουμ σε μεγάλη βράδια “άλωσαν” την Ουάσινγκτον με 116-87.

Της Eurohoops Team/ info@eurohoops.net

Σε κακό φεγγάρι βρίσκονται οι Ουίζαρντς, αφού πλέον μετρούν τρεις συνεχόμενες ήττες στη regular season του ΝΒΑ μετά το αποψινό εμφατικό διπλό που πανηγύρισαν οι Μπόστον Σέλτικς με 116-87 στην Ουάσινγκτον ανεβάζοντας το ρεκόρ τους στο 50% (24-24) και εδραιώνοντας την παρουσία τους στη δεκάδα των play-in.

Κορυφαίοι για την ομάδα του Ιμέ Ουντόκα ήταν ο Τζέισον Τέιτουμ ο οποίος σκόραρε 51 πόντους εκ των οποίων οι 31 στο πρώτο μέρος με 9/14 τρίποντα, 10 ριμπάουντ και 7 ασίστ και ο Τζέιλεν Μπράουν με 18 πόντους (4/8 τρίποντα) και 10 ριμπάουντ.

Από την πλευρά των πρωτευουσιάνων που βρίσκονται με ρεκόρ 23-25 οριακά στα play-in της Ανατολής προσπάθησαν ο Μπιλ με 19 πόντους, 7 ασίστ, 5 ριμπάουντ και 2 κλεψίματα και ο Άβντιγια με 13 πόντους (6/9 σουτ), 5 ριμπάουντ και 1 ασίστ.

Διαβάστε τα τελευταία νέα εδώ

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google
×