22/Jan/16 13:24

“Επίθεση” των Νάγκετς σε οπαδό των Γκρίζλις!

22 Jan 2016 2016-01-22T14:11:40+00:00.

Aris Barkas

- 22 Jan 2016

Eurohoops.net

Του Γιάννη Ανδριγιαννάκη/ info@eurohoops.net

Επίθεση με… αφρό δέχτηκε ένας οπαδός των Γκρίζλις από τους οπαδούς των Νάγκετς, έπειτα από σήμα που έδωσε η μασκότ των γηπεδούχων!

Πιθανότατα πρόκειται για σκηνοθετημένο “σκετς”, ωστόσο η ουσία παραμένει ότι το παιχνίδι και την αντιπαλότητα την αντιμετωπίζουν πολύ διαφορετικά στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού σε σχέση με όσα έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε στην εδώ πλευρά του Ατλαντικού.

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google
×