Του Δημήτρη Μιναρετζή/ info@eurohoops.net
Σύμφωνα με το ESPN, το ΝΒΑ έκρινε ότι δεν συντρέχει λόγος επιβολής κυρώσεων στους Μπακς για τη μη συμμετοχή του Γιάννη Αντετοκούνμπο, ο οποίος δηλωνόταν ως τραυματίας, ενώ ο ίδιος έλεγε ότι μπορούσε να παίξει.
Η ιστορία διάρκεσε αρκετές μέρες, με τον “Greek Freak” να λέει ότι ένιωθε καλά και ότι ήθελε να αγωνιστεί – παρότι οι Μπακς είχαν αποκλειστεί από τα play-in – ενώ οι Μπακς επέμεναν πως δεν βρισκόταν σε άρτια αγωνιστική κατάσταση ώστε να επιστρέψει στο παρκέ μετά τον τραυματισμό του.
Οι δύο πλευρές βρέθηκαν σε … αντίθετα στρατόπεδα και το ΝΒΑ άνοιξε έρευνα προκειμένου να διαλευκάνει την υπόθεση, αφού οι κανονισμοί είναι πολύ αυστηροί ως προς τη μη χρησιμοποίηση υγιών παικτών (tο λεγόμενο “load management”), ώστε να αποφευχθεί το “tanking” των ομάδων προς άγραν ενός καλύτερου draft pick.
Διαβάστε ακόμα
- Γιάννης: Ανοιχτοί οι Μπακς για trade
- Γιάννης: Οι Μπακς δεν έδωσαν το “Οκ” να παίξει μαζί με Άλεξ & Θανάση στο τελευταίο εντός έδρας ματς
- Γιάννης: Οι επώδυνοι τραυματισμοί & η διαφωνία με Μπακς στη χειρότερή του σεζόν από το 2018
Κάνε το
την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.
