Άντονι: “Δεν το έχω σκεφτεί αλλά αν δεν με θέλουν οι Νικς…”

2017-01-16T12:10:27+00:00 2017-01-16T12:10:27+00:00.

admin69

16/Jan/17 12:10

Eurohoops.net

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google

Ο Καρμέλο Άντονι μίλησε για τον όρο που έχει στο συμβόλαιο του και δεν επιτρέπει στους Νικς να τον παραχωρήσουν με ανταλλαγή.

Της Eurohoops team/ info@eurohoops.net

Ο Καρμέλο Άντονι μίλησε για τον όρο που έχει στο συμβόλαιο του και δεν επιτρέπει στους Νικς να τον παραχωρήσουν με ανταλλαγή.

Δεν αποτελεί μυστικό ότι ο “Μέλο” δεν διανύει τις καλύτερες ημέρες του στη Νέα Υόρκη, όπου είναι ξεκάθαρο πλέον ότι δεν μπορεί να είναι ο ηγέτης που θέλουν οι Νικς. Μάλιστα, ο Φιλ Τζάκσον φέρεται να επιθυμεί να τον δώσει…

Κάπως έτσι οι φήμες για παραχώρηση του έχουν “φουντώσει” για τα καλά, με τον ίδιο να μιλάει για το no-trade clause που έχει στο συμβόλαιο του.

“Δεν είναι κάτι που έχω σκεφτεί” είπε ο Άντονι για το ενδεχόμενο να βγάλει τον συγκεκριμένο όρο από το συμβόλαιο του επιτρέποντας στην ομάδα να τον παραχωρήσει, ωστόσο όπως ξεκαθάρισε: “Αν νομίζουν ότι έχουν τελειώσει οι μέρες μου στη Νέα Υόρκη, τότε πρέπει να κάτσουμε κάτω και να κάνουμε μια κουβέντα”.

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google
×