Κερ: “Ο Ντρέιμοντ είναι ο καλύτερος αμυντικός στο ΝΒΑ”

2017-04-01T21:30:38+00:00 2017-04-01T21:30:38+00:00.

admin69

01/Apr/17 21:30

Eurohoops.net

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google

Ο Ντρέιμοντ Γκριν έχει προκαλέσει πολλές εντάσεις και θέματα με το σκληρό του παιχνίδι στην άμυνα, με τον Στιβ Κερ να δηλώνει πως είναι ο καλύτερος αμυντικός στο ΝΒΑ.

Της Eurohoops team/ info@eurohoops.net

Ο τεχνικός των Ουόριορς κουράστηκε να βλέπει τον Καουάι Λέοναρντ πρώτο στην… κούρσα για το βραβείο του καλύτερου αμυντικού παίκτη της χρονιάς στο ΝΒΑ και εξέφρασε την άποψή του πως ο Ντρέιμον Γκριν είναι καλύτερο αμυντικός.

“Πιστεύω πως αυτός είναι ο καλύτερος αμυντικός στο ΝΒΑ και πιστεύω πως το έδειξε απέναντι στους Ρόκετς. Η άμυνά του και όλα όσα έκανε ήταν φανταστικά. Απλά συνεχίζει να παίζει εξαιρετικά”, είπε για τον Γκριν ο Κερ.

Από την πλευρά του, ο φόργουορντ των Ουόριορς υπογράμμισε για την άμυνά του: “Μερικοί πιστεύουν πως έχουν “mismatch” ή κάτι τέτοιο, αλλά εγώ το παίρνω προσωπικά. Όταν είμαι σε ένας εναντίων ενός, το βλέπω σαν μια μάχη”.

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google
×