Τζέρεμι Λιν: ”Θα είμαστε στα πλέιοφς”

2017-07-17T16:32:49+00:00 2017-07-17T16:32:49+00:00.

admin69

17/Jul/17 16:32

Eurohoops.net

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google

Ο γκαρντ των Μπρούκλιν Νετς, Τζέρεμι Λιν απάντησε σε ερωτήσεις φιλάθλων της ομάδας για τη νέα σεζόν και έθεσε στόχο τη συμμετοχή στα πλέιοφς του NBA.

Της Eurohoops Team/ info@eurohoops.net

Ο έμπειρος γκαρντ, τόνισε ότι οι Νετς θα καταφέρουν να συμμετάσχουν στην postseason της Λίγκας, ενώ απάντησε και σε ερωτήσεις για τους νεοαποκτηθείς ΝτιΆντζελο Ράσελ και ΝτεΜάρ Κάρολ.

Αναλυτικά τι είπε:

Για τα πλέιοφς: ”Θα είμαστε στα πλέιοφς. Δεν με ενδιαφέρει τι λένε όλοι οι υπόλοιποι”.

Για τον Ράσελ και τον Κάρολ: ”Ανυπομονώ να παίξω με τον Ράσελ. Θα κάνουμε σοβαρές ζημιές την νέα χρονιά. Χρειαζόμαστε πολύ την ευστροφία και τον ηγετικό χαρακτήρα του Κάρολ”.

Πολύ αισιόδοξος είναι ο παίκτης της χειρότερης ομάδας του ΝΒΑ που δεν ενισχύθηκε και σε τεράστιο βαθμό αφού δεν είχε το Νο1 πικ στο ντραφτ (το είχε ανταλλάξει με τους Σέλτικς)…

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google
×