Έκανε το τζάμπολ στο “Jump 10” ο Αντετοκούνμπο

2017-08-17T20:47:49+00:00 2017-08-17T20:47:49+00:00.

Giannis Askounis

17/Aug/17 20:47

Eurohoops.net

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google

Την έναρξη του δεύτερου ετήσιου τουρνουά “Jump 10” στη Σαγκάη σήμανε ο Γιάννης Αντετοκούνμπο, ο οποίος είναι το κεντρικό πρόσωπο της διοργάνωσης.

Του Γιάννη Ασκούνη/ info@eurohoops.net

Γνωρίζοντας την αποθέωση από τους κινέζους φιλάθλους, ο 22άχρονος πόιντ φόργουορντ των Μιλγουόκι Μπακς έκανε το τζάμπολ στο παιχνίδι, στο οποίο οι Γάιος Σκορδίλης, Βαγγέλης Καράμπουλας, Δημήτρης Καλαϊτζίδης και Γιάννης Προδρόμου ηττήθηκαν από τοπική ομάδα.

Η διοργάνωση, στην οποία μετέχουν 24 ομάδες από 20 διαφορετικές χώρες, έχει διάρκεια τεσσάρων ημερών. Εν τέλει, οι νικητές θα εξασφαλίσουν βραβείο 200.000 αμερικανικών δολαρίων.

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google
×