Του Δημήτρη Μιναρετζή/ info@eurohoops.net
“Δεν έχω ζημιά”, λέει στο ESPN και συνεχίζει: “Θα επιστρέψω και θα είμαι ξανά ο ίδιος παίκτης. Κανείς γιατρός δεν μου είπε κάτι διαφορετικό από αυτό”.
Ο Τόμας μάλιστα τόνισε χαρακτηριστικά πως ουδέποτε δεν τέθηκε θέμα απουσίας του από ολόκληρη τη σεζόν:
“Δεν υπάρχει τέτοια ένδειξη ή πως ο τραυματισμός αυτός θα επηρεάσει την καριέρα μου. Ίσως να μην γυρίσω χρονικά όταν το απαιτήσει κάποιος, αλλά θα παίξω και θα είμαι το ίδιο καλός”.
Κάνε το
την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.