Tης Eurohoops team/ info@eurohoops.net
Ο MVP της περσινής κανονικής περιόδου, αιτιολόγησε γιατί δεν προχώρησε ακόμα στην υπογραφή του προτεινόμενου από τους Θάντερ συμβολαίου, καθησυχάζοντας ουσιαστικά τους πάντες:
“Ήταν ένα μακρύ, μακρύ καλοκαίρι. Έκανα ένα μωρό. Προτίμησα να ασχοληθώ λιγάκι με την πατρότητα τώρα που υπήρχε ο χρόνος”, είπε στη Media Day των Θάντερ και συμπλήρωσε:
“Όπως έχω ξαναπεί παλιότερα, εδώ είναι το μέρος που θα ήθελα να βρίσκομαι!”.
Η διορία για την επέκταση του συμβολαίου του λήγει στις 16 Οκτωβρίου αλλά μαντεύουμε πως πολύ νωρίτερα θα έχουμε νέα και προφανώς θετικά για τους Θάντερ…
Κάνε το
την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.