Τζίμι Μπάτλερ: “Είμαι χαρούμενος που… χάσαμε από το Ορλάντο!”

2018-01-17T11:00:46+00:00 2018-01-17T11:00:46+00:00.

Dimitris Minaretzis

17/Jan/18 11:00

Eurohoops.net

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google

Κάποιοι υποστηρίζουν πως ορισμένες πολύ συγκεκριμένες ήττες είναι πολλές φορές καλύτερες από μία νίκη. Ο Τζίμι Μπάτλερ συμφωνεί απόλυτα…

Tης Eurohoops team/ info@eurohoops.net

Έπειτα από πέντε σερί νίκες, οι Τίμπεργουλφς δέχτηκαν μία ηχηρή σφαλιάρα από τους προτελευταίους της Ανατολής, Ορλάντο Μάτζικ:

“Χρειαζόταν αυτή η ήττα για να γίνουμε πιο ταπεινοί. Είμαι ευτυχισμένος που χάσαμε. Ήρθαμε εδώ καβαλώντας τα ψηλά μας άλογα, νομίζοντας πως είμαστε μία πραγματικά καλή ομάδα. Δεν έχουμε πετύχει τίποτα ακόμα. Ήταν καλό για μας. Έπαιξαν καλύτερα, πιο σκληρά. Έκαναν τα πάντα σωστά”. Σωστός…

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google
×