Tης Eurohoops team/ info@eurohoops.net
“Συνέχισε, γιατί όχι; Μου θυμίζεις τον Ρότζερ Φέντερερ. Αν το αγαπάς συνέχισε το μπάσκετ”, είπε ο Κερ χαμογελώντας στον Μανού μετά τον εναγκαλισμό τους, με τον Τζινόμπιλι να δείχνει κάπως αμήχανα μετά το τέλος του αγώνα, ίσως του τελευταίου της υπέρλαμπρης καριέρας του.
Κάνε το
την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.