Ο ΜακΚόλουμ μιλάει για πρωτάθλημα, ο Ντουράντ… ξεραίνεται στα γέλια! (video)

2018-07-25T18:08:42+00:00 2018-07-25T18:13:23+00:00.

Evaggelos Papadimitriou

25/Jul/18 18:08

Eurohoops.net

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google

Κέβιν Ντουράντ και Σι Τζέι ΜακΚόλουμ είχαν μία ευχάριστη συζήτηση για το ΝΒΑ, με τον αστέρα των Ουόριορς να… ξεκαρδίζεται στα γέλια όταν ο παίκτης των Μπλέιζερς μίλησε για πρωτάθλημα!

Της Eurohoops Team/ info@eurohoops.net

Οι δύο παίκτες του κορυφαίου πρωταθλήματος μίλησαν για πολλά και διάφορα σε διαδικτυακή εκπομπή.

Η συζήτηση αναπόφευκτα έφτασε στη νέα χρονιά, με τον αστέρα των Μπλέιζερς να κάνει λόγο ακόμα και για πρωτάθλημα! Ποια η αντίδραση του Ντουράντ; Ξεκαρδίστηκε στα γέλια!

Όλα ξεκίνησαν με την απόφαση του ΝτεΜάρκους Κάζινς να συνεχίσει την καριέρα του στους Ουόριορς.

ΜακΚόλουμ: Ξέρεις πως ένιωσα φίλε.

Ντουράντ: Γιατί σε εκνεύρισε;

ΜακΚόλουμ: Είμαι στο ΝΒΑ, στην Περιφέρεια της Δύσης. Παίζω με εσάς τους μα$%^ες κάθε φορά, συνέχεια…

Ντουράντ: Ξέρεις ότι δεν θα κερδίσετε το πρωτάθλημα.

ΜακΚόλουμ: Φίλε, έχουμε την ομάδα…

Και σε αυτό το σημείο, ο KD απλά ξεσπάει σε γέλια!

ΜακΚόλουμ: Έχουμε την ομάδα, τις δυνατότητες, όλα όσα χρειάζονται για το πρωτάθλημα.

Ντουράντ: Ας είμαστε ειλικρινείς. Μου αρέσεις και εσύ και ο Ντάμιαν Λίλαρντ. Έλα τώρα, δεν μπορείς να συγχύζεσαι γι’ αυτό.

ΜακΚόλουμ: Συγχύζομαι γιατί ο Κάζινς ήταν ελεύθερος. Θα μπορούσε να έρθει στο Πόρτλαντ. Γιατί να πας στους Ουόριορς; Του έστειλα μήνυμα, ήμουν εκνευρισμένος.

Ντουράντ: Απέβαλλε αυτές τις σκέψεις. Σου προτείνω να συνεχίζεις να πέσεις και να μην ανησυχείς για αυτά.

Στο 0:25 του βίντεο, που ακολουθεί, μπορείτε να ακούσε τα γέλια του φετινού πρωταθλητή!

Διαβάστε τα τελευταία νέα εδώ

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google
×