Ουόλ: “Αν δεν έχεις superteam, δεν κερδίζεις”

2018-08-21T18:41:53+00:00 2018-08-21T18:41:53+00:00.

Evaggelos Papadimitriou

21/Aug/18 18:41

Eurohoops.net

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google

Για μία ακόμα φορά, αστέρας του ΝΒΑ έθιξε το μεγάλο ”πρόβλημα” της λίγκας.

Της Eurohoops Team/ info@eurohoops.net

Ο λόγος για τον Τζον Ουόλ, ο οποίος φαίνεται πως έχει εντοπίσει το μεγάλο πρόβλημα του ΝΒΑ τα τελευταία χρόνια και αυτό ακούει στο όνομα ”superteams”.

”Αν δεν έχεις superteam, ή τρεις σούπερσταρς στην ομάδα σου ή τρεις All Star παίκτες, τότε είναι πολύ δύσκολο να κερδίζεις”, ήταν η χαρακτηριστική ατάκα του ηγέτη των Ουάσινγκτον Ουίζαρντς.

Την χρονιά που μας πέρασε, ο Ουόλ μέτρησε 19,4 πόντους, 9,6 ασίστ και 3,7 ριμπάουντ, οδηγώντας την ομάδα του στα playoffs της Ανατολής. Όμως, η πορεία τους σταμάτησε στον πρώτο γύρο μετά το εις βάρος τους 4-2 από τους Ράπτορς.

Διαβάστε τα τελευταία νέα εδώ

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google
×