Αϊζάια Τόμας: Βέβαιος πως οι Νάγκετς θα μπουν στα πλέι οφ!

2018-08-25T08:24:25+00:00 2018-08-25T08:24:25+00:00.

Dimitris Minaretzis

25/Aug/18 08:24

Eurohoops.net

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google

Ο Αϊζάια Τόμας δεν έχει παίξει ούτε ένα παιχνίδι με τη νέα του ομάδα, αλλά θεωρεί 100% σίγουρο πως οι Νάγκετς θα μπουν στα πλέι οφ!

Tης Eurohoops team/ info@eurohoops.net

Το Ντένβερ ήταν αυτό που έδωσε μία ευκαιρία στον κοντόσωμο γκαρντ που μετά τη μαγική διετία στους Σέλτικς (2015-17), είχε μία κακή σεζόν με τους Καβαλίερς που ολοκληρώθηκε τελικά στους Λέικερς.

Φέτος δεν είχε προτάσεις παρότι βγήκε στη “free agency” και εκεί που πριν ένα χρόνο συζητούσαμε για +20εκ. δολαρίων συμβόλαιο, κατέληξε να υπογράψει για 2,2!

Αυτό φυσικά δεν του αφαιρεί το δικαίωμα να παίξει καλό μπάσκετ και να πιστεύει στην επιτυχία των Νάγκετς παρότι φέτος η Δύση προβλέπεται να είναι πιο ανταγωνιστική από ποτέ με τους Λέικερς να ξαναμπαίνουν στο παιχνίδι: “Είναι μία μεγάλη σεζόν 82 παιχνιδιών συν αυτών που θα παίξουμε στα πλέι οφ”, είπε ο Τόμας για τους Νάγκετς που πέρυσι έχασαν την postseason στο τελευταίο παιχνίδι της κανονικής περιόδου απέναντι στους Τίμπεργουλφς που άρπαξαν τη θέση.

Δείτε τα τελευταία νέα

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google
×