Της Eurohoops Team/ info@eurohoops.net
Φοβερές αποκαλύψεις από τον Τιμ Ντόναχι. Ο πρώην διαιτητής του ΝΒΑ (1994-2007) είναι ένας από τους αρνητικούς πρωταγωνιστές των τελευταίων ετών στον ”μαγικό κόσμο”, καθώς είχε κατηγορηθεί για στήσιμο αγώνων, κάτι που τελικά παραδέχθηκε ο ίδιος και τον οδήγησε στη φυλακή για 15 μήνες.
Σε εκείνο το διάστημα, ο Ντόναχι έγραψε ένα βιβλίο, το ”Blowing the Whistle: The Culture of Fraud in the NBA”, μέσω του οποίου εξηγεί όλα όσα γίνονται στο… παρασκήνιο. Μάλιστα, ο 52χρονος σήμερα πρώην διαιτητής αποκαλύπτει και συγκεκριμένες καταστάσεις!
Σύμφωνα με τον ίδιο, το NBA ήθελε τους Λέικερς στους Τελικούς του 2002 και όχι τους Κινγκς (4-3 στους Τελικούς Δύσης), ενώ και το 2006, λόγω συγκεκριμένων διαιτησιών, οι Μάβερικς έχασαν το πρωτάθλημα από τους Χιτ (4-2)!
”Θα το πω ξανά: Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι στο μυαλό μου οι Μάβερικς έπρεπε να κερδίσουν το πρωτάθλημα το 2006 και οι Κινγκς το 2002. Αν δεν ήταν η διαιτησία αυτή και συγκεκριμένοι διαιτητές και επόπτες στους αγώνες το 2006, τότε θα είχαν κερδίσει το δαχτυλίδι και θα έπρεπε να γίνει αυτό”.
Κάνε το
την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.