Ντινγουίντι: “Ήμασταν για γέλια, πρέπει να είχαμε μείνει στο… χριστουγεννιάτικο τραπέζι!”

2019-12-27T15:31:08+00:00 2019-12-27T15:31:08+00:00.

Aris Barkas

27/Dec/19 15:31

Eurohoops.net
dinwiddie

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google

Καυστικά και άκρως… επίκαιρα ήταν τα σχόλια του Σπένσερ Ντινγουίντι για την απόδοση τόσο εκείνου όσο και των συμπαικτών του στην ήττα από τους Νικς.

Tου Γιάννη Γιανναράκηinfo@eurohoops.net

Έγραψαν αρνητική ιστορία στο χειρότερο δυνατό ματς και οι αντιδράσεις ήταν ποικίλες. Οι Νετς γνώρισαν χθες απροσδόκητη ήττα από τους συμπολίτες Νικς με 94-82, σε έναν αγώνα που σκόραραν μόλις οκτώ δίποντα, το μικρότερο νούμερο στην ιστορία της λίγκας από το 1950 και έπειτα!

Ο κατά συνθήκη σταρ της ομάδας μάλιστα, Σπένσερ Ντινγουίντι, ήταν καυστικός μετά το τέλος της αναμέτρησης, ερωτώμενος για την απόδοση των Νετς: “Ήμασταν πραγματικά πολύ κακοί. Ήμασταν για γέλια, τόσο κακοί. Σουτάραμε πραγματικά άσχημα. Πιθανότατα ιστορικά άσχημα αν δεν κάνω λάθος. Ας πούμε ότι ήπιαμε πολύ eggnog ή ότι μείναμε στο χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν. Δεν ξέρω τι άλλο να πω για να το εξηγήσω”.

Δείτε τα τελευταία νέα

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google
×