ΝΒΑ: Μπράουν και Ίνγκραμ τελευταίοι MVPs της εβδομάδας για το 2019! (photo)

2019-12-30T21:48:48+00:00 2019-12-30T21:48:48+00:00.

admin69

30/Dec/19 21:48

Eurohoops.net

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google

Τζέιλεν Μπράουν και Μπράντον Ίνγκραμ πήραν τα εβδομαδιαία βραβεία των πολυτιμότερων σε Ανατολή και Δύση αντίστοιχα.

Της Eurohoops Team/ info@eurohoops.net

Δύο… πρωτοεμφανιζόμενοι αναδείχθηκαν πολυτιμότεροι παίκτες στο ΝΒΑ για την εβδομάδα που πέρασε, που ήταν και η τελευταία για το 2019.

Ο λόγος για τους Τζέιλεν Μπράουν και Μπράντον Ίνγκραμ, που παίρνουν για πρώτη φορά τα συγκεκριμένα βραβεία στην καριέρα τους, όντες οι τελευταίοι για τη χρονιά που φεύγει.

Ο Μπράουν βοήθησε τους Σέλτικς να έχουν ρεκόρ 2-1 αυτή την εβδομάδα, με μέσο 27 πόντους, 6,7 ριμπάουντ, 2,3 ασίστ και 1 κλέψιμο, ενώ ο Ίνγκραμ ήταν καθοριστικός στο απόλυτο 4-0 των Πέλικανς, με 25,3 πόντους, 7,3 ριμπάουντ, 4,5 ασίστ και 2 κλεψίματα!

Διαβάστε εδώ τα τελευταία νέα

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google
×