Σάντι Ορτίζ-Ντελ Βαλ: Η πρώτη γυναίκα διαιτητής σε αγώνα ανδρών, που “τα έβαλε” με το ΝΒΑ (videos)

15/Jul/23 14:44 July 15, 2023

gadamopoulos

15/Jul/23 14:44

Eurohoops.net
Sandi-Ortiz-Del-Valle

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google

Σαν σήμερα, πριν από 32 χρόνια, η Σάντι Ορτίζ-Ντελ Βαλ έγινε η πρώτη γυναίκα ρέφερι σε επαγγελματικό αγώνα μπάσκετ ανδρών και (δεν) κέρδισε το ΝΒΑ…

Του Γιώργου Αδαμόπουλου / info@eurohoops.net

Η στολή και η σφυρίχτρα από εκείνον τον αγώνα της 15ης Ιουλίου 1991 έχουν τοποθετηθεί στο «Μουσείο» του παγκόσμιου μπάσκετ, στο Hall Of Fame του Σπρίνγκφιλντ της Μασαχουσέτης. Η Σάντι Ορτίθ-Ντελ Βαλ, όμως, λέει πια ότι «ενώ τότε αισθάνθηκα πεταλούδες στο στομάχι, πλέον δεν νιώθω έτσι…».

Σαν σήμερα, πριν από 32 χρόνια, η γεννημένη στη Νέα Υόρκη αλλά με καταγωγή από το Πουέρτο Ρίκο πρώην ρέφερι, έγινε η πρώτη γυναίκα διαιτητής σε επαγγελματικό αγώνα μπάσκετ ανδρών στις Η.Π.Α.! Ήταν η δεύτερη ρέφερι του αγώνα Φιλαδέλφεια Σπίριτ – Νιου Χέιβεν Σκάιχοκς, στο γήπεδο του πανεπιστήμιου Holy Family, της Πενσιλβάνια, για την United States Basketball League (USBL).

Η πρωτιά της την έφερνε – τουλάχιστον έτσι πίστευε – πιο κοντά στο μεγάλο όνειρό της. Το ΝΒΑ, όμως, αν και την αποζημίωσε (όχι όσο επιδικάστηκε αρχικά), δεν την εκτίμησε ποτέ. Σε εκείντο ματς, μεταξύ Σπίριτ – Σκάιχοκς, δεν είχε άγχος. Σφύριξε τις δύο πρώτες φάσεις του ματς. Μία παράβαση βημάτων και ένα φάουλ εκτός φάσης.

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google
×