Του Κώστα Παρασκευόπουλου / info@eurohoops.net
Για δεύτερη φορά μέσα σε λίγο χρονικό διάστημα, η Μονακό έχασε ξανά από τη Λε Μαν σε νοκ-άουτ παιχνίδι και αποκλείστηκε, αυτή τη φορ5ά με 102-99 στον ημιτελικό του Coupe de France και μάλιστα μέσα στο «Salle Gaston Medecin».
Η ομάδα του Βασίλη Σπανούλη είχε χάσει από τον ίδιο αντίπαλο και στον τελικό του Leaders Cup τον Φεβρουάριο με 104-96. Πλέον, έμεινε εκτός τελικού στο Coupe de France, όπου αντίπαλοι θα τεθούν οι Παρί και Λε Μαν.
— MSB_Officiel 🦁 (@MSB_Officiel) March 16, 2025
😤 Mam-strueux !#RocaTeam #CDFBasket pic.twitter.com/WknUFJfAFv
— AS Monaco Basket 🇲🇨 (@ASMonaco_Basket) March 16, 2025
Διαβάστε ακόμη:
- H Μακάμπι σόκαρε στο φινάλε τη Μονακό και σε κίνδυνο η 4η θεση
- ΑΠΙΘΑΝΗ Λε Μαν “λύγισε” τη Μονακό του Σπανούλη και κατέκτησε το 4ο Leaders Cup!
Κάνε το
την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.