Του Γιώργου Αδαμόπουλου / info@eurohoops.net
Για εβδομάδες, στην προσπάθεια προώθησης του νέου In-Season Tournament, οι άνθρωποι του ΝΒΑ θέλησαν να συγκρίνουν τους νοκ-άουτ προημιτελικούς με τους αγώνες του κολεγιακού πρωταθλήματος.
Αν αυτό έχει κάποια μικρή σχέση ή σύνδεση, τα ξημερώματα της Τρίτης (5/12) μάλλον νίκησαν δύο… «σταχτοπούτες». Στο NCAA λατρεύουν τις ιστορίες των «Cinderellas», των αουτσάιντερ που νικούν τα μεγάλα φαβορί ή τις παραδοσιακές δυνάμεις.
Αρχικά η Ιντιάνα επικράτησε των για πολλούς μεγάλου φαβορί για το τρόπαιο του In-Season, Σέλτικς και θα ταξιδέψει στο Λας Βέγκας για τον ημιτελικό με τον νικητή του αγώνα Μπακς–Νικς, που παίζουν τα ξημερώματα της Τετάρτης. Στη συνέχεια, η Νέα Ορλεάνη πέρασε με νίκη από την έδρα των Σακραμέντο Κινγκς και θα περιμένει με τη σειρά της τον νικητή του ζευγαριού Λέικερς–Σανς.
Κάνε το
την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.
