Του Γιώργου Αδαμόπουλου / gadamopoulos@eurohoops.net
Τον έχουν αποκαλέσει “Robocop”, “Σερίφη” και… “Θωμά”. Στην πρόσφατη σειρά των τελικών με τον Παναθηναϊκό έγινε και… σουτέρ, καθώς η συμβατότητα χαρακτήρων και παιχνιδιού με τον Γιώργο Μπαρτζώκα τού έδωσε και αυτή τη διάσταση.
Ο Τόμας Ουόκαπ συνάντησε το Eurohoops στο περιθώριο του 22oz Stoiximan Elite Basketball Tournament στη Γλυφάδα και εξήγησε πώς ο Ολυμπιακός ξεπέρασε το “hangover” της κατάκτησης της Ευρωλίγκας και έφτασε και στο repeat στη GBL, με τον ίδιο να… σουτάρει πολύ στους τελικούς.
Ο Αμερικανός γκαρντ θυμήθηκε τη συνάντηση των παικτών των “ερυθρόλευκων” που αποτέλεσε turning point στη σεζόν και οδήγησε στον θρίαμβο στο Final Four του ΟΑΚΑ και τόνισε την “εύκολη συνύπαρξη” με τον κόουτς Μπαρτζώκα.
Ο Ουόκαπ ανέφερε τη μία και μοναδική φορά που αμφέβαλε για το αν η ομαδική νοοτροπία του “Coach-B” και της ομάδας του μπορούσε να τους φέρει ή όχι στην κορυφή της Ευρώπης. Πιστεύει ότι τα… νευράκια στα ντέρμπι “αιωνίων” δεν θα σταματήσουν εύκολα, ενώ μίλησε και για τη δική του (μελλοντική) παρουσία στο ΣΕΦ.
Διαβάστε ακόμη:
- Τόμας Ουόκαπ στο Eurohoops: “Ο Μπαρτζώκας βλέπει συνεχώς το μπάσκετ του μέλλοντος!”
- Μπαρτζώκας για Ουόκαπ: “O πιο αυθεντικός πλέι μέικερ στην Ευρώπη!”
- Μπαρτζώκας: “Πέσαμε στην παγίδα τους, αλλά… – Aνεκτίμητη η συνεισφορά του Ουόκαπ!”
Κάνε το
την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.