Αδριατική Λίγκα: Μήνυμα συμπαράστασης στο Ζαγκρεμπ μετά τον σεισμό (photo & videos)

2020-03-22T16:44:32+00:00 2020-03-22T16:44:32+00:00.

admin69

22/Mar/20 16:44

Eurohoops.net

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google

H Αδριατική λίγκα, μέσα από τα social media έστειλε μήνυμα συμπαράστασης στο Ζαγκρεμπ, το οποίο επλήγη από ισχυρό σεισμό την Κυριακή (22/3).

Της Eurohoops Team/ info@eurohoops.net

Δύο ισχυροί σεισμοί χτύπησαν το Ζάγκρεμπ, το οποίο ταρακουνήθηκε για τα καλά, σε μια περίοδο που παράλληλα υπάρχει και ο κίνδυνο της εξάπλωσης του κορωνοϊού.

Οι υλικές ζημιές είναι μεγάλες, με τον σεισμό των 5,6 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ να θεωρείται ο πιο ισχυρός των τελευταίων 140 χρόνων στην περιοχή. Παράλληλα, με τον κόσμο να είναι στους δρόμους, υπό τον φόβο μετασεισμού, υπάρχει και ο κίνδυνος λόγω της πανδημίας, με τους Κροάτες να φοβούνται για νέα κρίση.

Η Αδριατική λίγκα, σε μια πολύ δύσκολη μέρα για την πόλη, έστειλε το δικό της μήνυμα συμπαράστασης, ανεβάζοντας μια σχετικό φωτογραφία στα social media.

Διαβάστε ΕΔΩ τα τελευταία νέα

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google
×