Η selfie του Μπόγρη με τους… “νέους” του Ολυμπιακού! (photo)

2018-09-25T21:33:26+00:00 2018-09-25T21:33:26+00:00.

admin69

25/Sep/18 21:33

Eurohoops.net

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google

Πολύ δραστήριοι στα social media ήταν οι παίκτες του Ολυμπιακού, κατά την διάρκεια της σημερινής (25/9) media day της ομάδας στο ΣΕΦ.

Της Eurohoops Team/ info@eurohoops.net

Οι παίκτες των “ερυθρόλευκων”, βρήκαν την ευκαιρία κατά την διάρκεια της καθιερωμένης media day, να χαλαρώσουν, να κάνουν πλάκα και να περάσουν καλά.

Μάλιστα ο Γιώργος Μπόγρης , δημοσίευσε στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram, μία selfie με τους τρεις νέους Αμερικανούς της ομάδας Τουπάν, ΛεΝτέι και Ουίλιαμς-Γκος, όπου και οι τρεις χαμογελούν και κάνουν πλάκα.

Δείτε την φωτογραφία: 

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Smooth… ??⛹?‍♂️⛹?‍♂️⛹?‍♂️⛹?‍♂️ #weareolympiacos #olympiacosbc #mediaday #euroleague #letsroll

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Georgios Bogris (@bogrinho) στις

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google
×