Ουέμπερ: “Ελπίζω κάποια μέρα να τα ξαναπούμε υπό καλύτερες συνθήκες”

2019-04-14T09:16:54+00:00 2019-04-14T09:16:54+00:00.

Evaggelos Papadimitriou

14/Apr/19 09:16

Eurohoops.net

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google

Ο Μπριάντε Ουέμπερ, μέσω Instagram, φρόντισε να στείλει το δικό του μήνυμα στην Θύρα 7!

Της Eurohoops Team/ info@eurohoops.net

Από το Σάββατο (14/4), ο Αμερικανός γκαρντ δεν αποτελεί παίκτη του Ολυμπιακού, με τις δύο πλευρές να λύνουν την συνεργασία τους, που κράτησε λίγο παραπάνω από 2 μήνες.

Ο Μπριάντε Ουέμπερ δεν έμεινε πολύ στον Πειραιά, όμως πρόλαβε να κερδίσει τις καρδιές των ”ερυθρόλευκων” φίλων, με το post του παίκτη στο Instagram να επιβεβαιώνει και το αντίστροφο.

”Θύρα 7 είσαι πραγματικά στην καρδιά μου. Η αγάπη παραμένει και ειλικρινά ελπίζω κάποια μέρα να τα ξαναπούμε υπό καλύτερες συνθήκες”, ήταν το μήνυμα του ίδιου!

Δείτε τη φωτογραφία του Μπριάντε Ουέμπερ

Διαβάστε τα τελευταία νέα εδώ

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google
×