Φενέρ: Νοκ άουτ οι Γάλλοι για δύο ματς!

2019-11-19T14:52:25+00:00 2019-11-19T14:52:25+00:00.

Dimitris Minaretzis

19/Nov/19 14:52

Eurohoops.net

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google

Ο Νάντο Ντε Κολό κι ο Λέο Βέστερμαν τέθηκαν νοκ άουτ για τα επόμενα δύο παιχνίδια της Φενέρ!

Tης Eurohoops team/ info@eurohoops.net

Ήταν που ήταν δύσκολο το πρόγραμμα της Φενέρ και προέρχεται από τη βαριά ήττα στη Μόσχα από την ΤΣΣΚΑ, ήρθαν να προστεθούν ή μάλλον να επεκταθούν για τον Ομπράντοβιτς.

Ο Ντε Κολό δεν αγωνίστηκε κατά της ΤΣΣΚΑ και ήταν εμφανέστατη η απουσία του (88-70), αλλά τώρα θα λείψει κι ο τρόπον τινά αναπληρωματικός του, ο επίσης διεθνής Γάλλος, Λέο Βέστερμαν. Στη Μόσχα είχε παίξει μόλις τέσσερα λεπτά, ενώ στο τελευταίο αγώνα του τουρκικού πρωταθλήματος χρησιμοποιήθηκε για 15′.

Οι πληροφορίες λένε πως ούτε ο Ντε Κολό, ούτε ο Βέστερμαν είναι διαθέσιμοι για τα παιχνίδια με την Μπαρτσελόνα στη Βαρκελώνη (20/11) και την Ασβέλ στο Βιλερμπάν (22/11), την πατρίδα τους δηλαδή.

Ο Κώστας Σλούκας προβλέπεται και πάλι να αναλάβει δράση όπως έκανε στη Μόσχα (20 πόντοι, 6 ασίστ), αλλά κι ο Μπόμπι Ντίξον με τον Μαχμούτογλου. Ο τελευταίος πάντως έπαιξε μόλις τρία λεπτά στη Μόσχα. Είναι εμφανές πως αυτή τη στιγμή η Φενέρ έχει μεγάλη έλλειψη στα γκαρντ και το ρεκόρ της προβλέπεται να πέσει ακόμα περισσότερο χωρίς τον Ντε Κολό…

Δείτε τα τελευταία νέα

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google
×