Του Δημήτρη Μιναρετζή/ info@eurohoops.net
Η ΕΟΚ συνεδρίασε και όρισε τη νέα ΚΕΔ η οποία από τριμελής μετατρέπεται σε πενταμελής και για πρώτη φορά στη σύνθεση της συμπεριλήφθηκε μία γυναίκα, η Μαρία Αργυρού.
Ο κα. Αργυρού ήταν μάλιστα η πρώτη γυναίκα διαιτητής στην ιστορία της ελληνικής διαιτησίας, σφυρίζοντας από το 2001, ενώ τα τελευταία χρόνια εργαζόταν ως κομισάριος.
Πρόεδρος της ΚΕΔ είναι ο Στέλιος Κουκουλεκίδης, ενώ συνεχίζουν στην επιτροπή οι Δημήτρης Μπήτης και Τάσος Πηλοΐδης.
Νέο μέλος της ΚΕΔ αποτελεί, επίσης, ο Μιχάλης Μαχαιριανάκης.
Διαβάστε ακόμα
ΕΟΚ: Όρισε νέα ΚΕΔ… ίδια με την προηγούμενη
ΟΔΚΕ: Έκνομη σύμφωνα με έγγραφο της ΓΓΑ
Κάνε το
την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.