Παβλίσεβιτς: “Ο Παύλος Γιαννακόπουλος ήταν ο καλύτερος πρόεδρος που είχα ποτέ μου” (photo)

2018-06-11T08:34:27+00:00 2018-06-11T14:27:49+00:00.

admin69

11/Jun/18 08:34

Eurohoops.net
ЁՋϓ ÉḾʏЏՋϓ (֙ԏÑVɅӠQׅɏՠ/ EUROKINISSI)

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google

Ο Ζέλικο Παβλίσεβιτς εξέφρασε τα συλλυπητήριά του στην οικογένεια Γιαννακόπουλου μέσω ανάρτησης στο Facebook.

Της Eurohoops Team/ info@eurohoops.net

Ο 67χρονος πλέον Κροάτης ήταν κόουτς του Παναθηναϊκού από το 1991 μέχρι το 1993. Την Κυριακή (10/6), μετά τον θάνατο του Παύλου Γιαννακόπουλου ανέβασε μία φωτογραφία του με τον εκλιπόντα.

Εμπλούτισε το ποστ του με το εξής μήνυμα:

“Είμαι πολύ στεναχωρημένος από τον ξαφνικό θάνατο του κυρίου Παύλου Γιαννακόπουλου. Ο καλύτερος πρόεδρος που είχα ποτέ μου και ο καλύτερος άνθρωπος. Σε ευχαριστώ πολύ για τα πάντα. Η οικογένεια του Παναθηναϊκού έχασε τον πιο σημαντικό της άνθρωπο. Τα συλλυπητήριά μου στην κυρία Δέσποινα, τον Δημήτρη και τον αδερφό του, Θανάση. Αναπαύσου εν ειρήνη”.

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google
×