Του Δημήτρη Μιναρετζή/ info@eurohoops.net
Τρεις παίκτες “κόπηκαν” συνολικά μετά το νικηφόρο για την Ελλάδα, τουρνουά Ακρόπολις, καθώς μετά τον Όμηρο Νετζήπογλου, ήρθε η σειρά των Νίκου Χουγκάζ και Νάσου Μπαζίνα να μείνουν εκτός Ευρωμπάσκετ.
Ο Νίκος Χουγκάζ αποτέλεσε μέλος της περσινής Ολυμπιακής ομάδας της Ελλάδας, ενώ ο Μπαζίνας ήταν ο ρούκι της φετινής Εθνικής.
Ο Βασίλης Σπανούλης καλείται τώρα να επιλέξει μεταξύ των 13 παικτών που απέμειναν και αυτό θα γίνει μετά το τελευταίο τεστ της “Γαλανόλευκης”, δηλαδή το φιλικό με τη Γαλλία, αύριο (24/8) στο ΟΑΚΑ.
Οι παίκτες που απέμειναν είναι οι: Γιάννης Αντετοκούνμπο, Σλούκας, Τολιόπουλος, Ντόρσεϊ, Κατσίβελης, Λαρεντζάκης, Παπανικολάου, Καλαϊτζάκης, Μήτογλου, Κώστας Αντετοκούνμπο, Σαμοντούροφ, Ζούγρης και Θανάσης Αντετοκούνμπο.
Διαβάστε ακόμα
- Ντόρσεϊ: “Μηδέν” στο α’ ημίχρονο, πρώτος σκόρερ στο τέλος “και περήφανος για την Εθνική”
- Τολιόπουλος: Διψήφιος σε 15 λεπτά, αν και “δύσκολο μετά από τρεις μήνες χωρίς παιχνίδι να είμαι 100% έτοιμος”
- Σαμοντούροβ: Κάκωση στο δεξί χέρι, αρνητική (ευτυχώς) η ακτινογραφία
Κάνε το
την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.