Αποστολή στη Ρίγα: Μιχάλης Γκιουλένογλου / info@eurohoops.net
Η Πολωνία έκανε τρομερό δεύτερο ημίχρονο και με ηγέτες τους Λόιντ και Πονίτκα, κατάφερε να περάσει το εμπόδιο της Βοσνίας και να προκριθεί στα προημιτελικά του Ευρωμπάσκετ 2025, με την Τουρκία.
Ο Όλεκ Μπαλτσερόφσκι μίλησε με τη σειρά του για τη φάση των “8” και το παιχνίδι κόντρα στον πρώην προπονητή του στον Παναθηναϊκό.
“Είμαι πολύ χαρούμενος που θα δω ξανά τον Αταμάν, τον είχα δει και στην Αθήνα μετά το BCL. Είναι ωραίο που θα τον δω και πάλι και θα παίξω εναντίον του, θα δούμε, είναι σπουδαία ομάδα. Τώρα πρέπει να ξεκουραστούμε για να είμαστε έτοιμοι”.
Στο τουρνουά μέχρι στιγμής μετράει κατά μέσο όρο 7.8 πόντους, με 5 ριμπάουντ και 0.8 ασίστ, ενώ στο νοκ-άουτ παιχνίδι με τους Βόσνιους, τελείωσε έχοντας 7, με 5 ριμπάουντ και 1 ασίστ.
Διαβάστε ακόμη
- Πονίτκα: “Παίζουμε για να βάλουμε τη χώρα μας στον μπασκετικό χάρτη”
- Πολωνία: Με 28άρη Λόιντ “λύγισε” τη Βοσνία και αντίπαλος της Τουρκίας στα προημιτελικά
Κάνε το
την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.