Αποστολή στη Ρίγα: Μιχάλης Γκιουλένογλου/ info@eurohoops.net
Η Εθνική Ελλάδος ζορίστηκε στο τέλος, αλλά κατάφερε να κερδίσει τη Φινλανδία με 92-89 στον μικρό τελικό και να κατακτήσει το χάλκινο μετάλλιο στο Ευρωμπάσκετ της Ρίγα.
Μιλώντας στους εκπροσώπους του Τύπου στο φινάλε και σχολιάζοντας το φινάλε του ματς, ο Τάιλερ Ντόρσεϊ εξήγησε με χαμόγελο: «Αυτή είναι η ελληνική συνήθεια. Δεν μπορούμε να κλείσουμε το παιχνίδι ήρεμα υποθέτω, αλλά αυτό ήταν τόσο ξεχωριστό».
Ο 29χρονος σούτινγκ γκαρντ του Ολυμπιακού υπογράμμισε για το μετάλλιο: «Έχω αυτό τον στόχο στο μυαλό μου, για τέσσερα χρόνια. Ξεκίνησα με την Εθνική ομάδα και είναι υπέροχο που πήρα το πρώτο μετάλλιο. Σημαίνει πολλά. Είναι ένα απίθανο συναίσθημα. Θα το έχω αυτό για το υπόλοιπο της ζωής μου».
Ο Ντόρσεϊ που τελείωσε το ματς με 20 πόντους (1/2β., 2/3δ., 5/9τρ.), 2 ριμπάουντ (1αμ.-1επ.) και 1 κλέψιμο σε 29 λεπτά συμμετοχής (29:10’’), ρωτήθηκε για το αν πίστευε ότι ο Γιάννης Αντετοκούνμπο θα είχε 2/2 βολες στο φινάλε, για να καθαρίσει το ματς: «Ναι το πίστευα. Προσευχόμουν και εγώ».
Επίσης, ο Ντόρσεϊ πρόσθεσε: «Έχουμε μπροστά μας, το Παγκόσμιο Κύπελλο και τους Ολυμπιακούς Αγώνες, στα επόμενα χρόνια», δείχνοντας ότι ανυπομονεί να συνεχίσει να φοράει τη φανέλα της Εθνικής Ελλάδος.
Διαβάστε ακόμη:
- ΕΛΛΑΔΑΡΑ στο βάθρο! Η Εθνική “ξόρκισε” την κατάρα με Φινλανδία και φόρεσε ΜΕΤΑΛΛΙΟ μετά από 16 χρόνια
- Ελλάδα: Έκτο μετάλλιο σε Ευρωμπάσκετ κι έβδομο συνολικά!
- Ευρωμπάσκετ 2025: Αποτελέσματα, βαθμολογίες & διασταυρώσεις
- Σπανούλης: “Ελλάδα, αυτό είναι για εσένα!”
Κάνε το
την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.
