EuroCup: Θετικοί στον κορωνοϊό δύο διαιτητές

2020-10-11T16:22:41+00:00 2020-10-11T16:34:42+00:00.

admin69

11/Oct/20 16:22

Eurohoops.net

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google

Δύο μέλη της διαιτητικής τριάδας του αγώνα της Λοκομοτίβ με την Αντβέρπ βρέθηκαν θετικά για τον κοροναϊό

Της Eurohoops Team/ info@eurohoops.net

Ανησυχία επικρατεί στο EuroCup, καθώς δύο από τους τρεις διαιτητές που σφύριξαν στο Λοκομοτίβ – Αντβέρπ βρέθηκαν θετικοί στον κορωνοϊό.

Πρόκειται για τους Βιλίγιοβε Γιόβτσιτς και Ιγκόρ Ντραγκόγιεβιτς, οι οποίοι βρέθηκαν θετικοί για κορωνοϊού, όπως αναφέρει το Nova.rs. Να σημειωθεί πως ο Τόμισλαβ Ορντόφ, ο οποίος ήταν ο τρίτος ρέφερι της αναμέτρησης, ήταν αρνητικός.

Όπως αναφέρει το δημοσίευμα, ο Γιόβιτς είναι ασυμπτωματικός, ωστόσο, ο Ντραγκόγιεβιτς παρέμεινε αρχικά στη Ρωσία λόγω της υψηλής θερμοκρασίας του.

Διαβάστε ΕΔΩ τα τελευταία νέα

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google
×