Της Eurohoops Team/ info@eurohoops.net
Με άσχημο τρόπο έχει ξεκινήσει η νέα χρονιά στην Ευρωλίγκα για την Χίμκι καθώς εκτός από το 0/2 εντός έδρας απέναντι σε Παναθηναϊκό και Ζαλγκίρις, αντιμετωπίζει πάρα πολλά προβλήματα με τραυματισμούς και φυσικά με κρούσματα κορωνοϊού.
Η ομάδα του κόουτς Κουρτινάιτις παρότι διαθέτει αυτή τη στιγμή μόλις 8 ενεργούς παίκτες (Καράσεφ, Ζάιτσεφ, Βιάλτσεφ, Μόνια, Μπούκερ, Γερέμπκο, Μπέρτανς και Οντινόκοφ) θα ταξιδέψει στην Ισπανία σύμφωνα με το rssport.ria.ru για τα παιχνίδια της “διαβολοβδομάδας” απέναντι σε Ρεάλ Μαδρίτης (14/10) και Μπασκόνια (16/10)!
Να τονιστεί πως θετικοί στον κορωνοϊό έχουν βρεθεί οι Τίμα, Μίκι, Μονρό, Βορόνοφ και Μπαράσκοφ, ενώ τραυματίες είναι οι Σβεντ, Γιόβιτς και ΜακΚόλουμ.
Κάνε το
την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.