Ολυμπιακός: Καλύτερο φετινό ημίχρονο και δεκάλεπτο κόντρα στη Ζενίτ! (videos)

2020-11-05T18:54:55+00:00 2020-11-05T19:09:44+00:00.

Evaggelos Papadimitriou

05/Nov/20 18:54

Eurohoops.net

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google

Ο Ολυμπιακός τα πήγε εξαιρετικά στην άμυνα στο πρώτο ημίχρονο κόντρα στην Ζενίτ, δεχόμενος μόνο 27 πόντους!

Tου Βαγγέλη Παπαδημητρίουinfo@eurohoops.net

Η άμυνα πηγαίνει εξαιρετικά για τον Ολυμπιακό στο πρώτο μέρος στην Ρωσία κόντρα στη Ζενίτ.

Η ομάδα του Γιώργου Μπαρτζώκα δέχθηκε μόλις 27 πόντους σε 20′ αγώνα, κάτι που δεν είχε ξαναγίνει φέτος, παρά το τρομερό ξεκίνημα του Όστιν Χόλινς (4/5 τρίποντα).

Συγκεκριμένα, οι 33 πόντοι της Αρμάνι στο δεύτερο ημίχρονο του αγώνα του ΣΕΦ για την 3η αγωνιστική (νίκη με 86-75) ήταν η καλύτερη αμυντική επίδοση των ”ερυθρολεύκων” φέτος, την ώρα που στο δεύτερο δεκάλεπτο οι Ρώσοι σκόραραν μόλις 7 πόντους, ”ξεπερνώντας” τους 11 που είχε η Ζαλγκίρις στη 2η περίοδο στη πρεμιέρα της σεζόν στο Φάληρο (ήττα με 67-68).

Το σχήμα με τους Σάσα Βεζένκοφ και Γιώργο Πρίντεζη στο ”4” και ”5” αντίστοιχα έκανε την διαφορά για τον Ολυμπιακό, ο οποίος από το 22-19 βρέθηκαν στο 27-41 με επιμέρους 5-22.

Όλα αυτά, την ώρα που ο Άαρον Χάρισον αποχώρησε τραυματίας στο 15′, μετά από μία σύγκρουση με τον Αρτούρας Γκουντάιτις σε διεκδίκηση ριμπάουντ.

Δείτε εδώ τα τελευταία νέα

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google
×