Ζαν-Σαρλ: “Αυτή είναι η δουλειά μου, νιώθω πιο άνετα στο 4” (video)

2020-11-05T20:35:27+00:00 2020-11-05T21:02:45+00:00.

Evaggelos Papadimitriou

05/Nov/20 20:35

Eurohoops.net
jean-charles

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google

Στα κλειδιά της νίκης του Ολυμπιακού στην έδρα της Ζενίτ, αλλά και την απόδοση του ίδιου στάθηκε ο Λιβιό Ζαν-Σαρλ σε δηλώσεις του.

Tης Eurohoops team/ info@eurohoops.net

Ο Ολυμπιακός πέτυχε το δεύτερο ”διπλό” της σεζόν, αυτή τη φορά κόντρα στην Ζενίτ στη Ρωσία με 66-75.

Η άμυνα ήταν το ”κλειδί”, με τον Λιβιό Ζαν-Σαρλ να είναι και πάλι θετικός, ειδικά σε αυτό το κομμάτι, μετρώντας 7 πόντους και 5 ριμπάουντ σε 22′.

Αναλυτικά όσα είπε ο φόργουορντ του Ολυμπιακού:

Για το ότι ήταν το κλειδί του ματς μαζί με τον Παπανικολάου: “Πρώτα από όλα ευχαριστώ για τα λόγια σας. Αυτό είναι μια ομαδική δουλειά. Είχαμε να περιορίσουμε αρκετούς σουτέρ”.

Για τα πικ-εν-ρολ: “Ξέραμε πως λειτουργεί η Ζενίτ ακριβώς είχαμε μελετήσει το παιχνίδι. Κάναμε πολύ καλή δουλειά και είχαμε καλή επικοινωνία”.

Για ότι ο Ολυμπιακός παίζει πιο πολύ άμυνα: “Σίγουρα, όλοι γνωρίζουμε ότι η άμυνα κερδίζει τα παιχνίδια. Αυτή είναι η δουλειά μου για αυτό είμαι εδώ. Γι’ αυτό το λόγο μπαίνω μέσα να παίξω”.

Αν νιώθει πιο άνετα ως “4” που παίζει: “Ναι ο ρόλος μου είναι να παίζω ως “4” η “5”, ωστόσο νιώθω πιο άνετα στην πρώτη θέση”.

Δείτε εδώ τα τελευταία νέα

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google
×