Πεισμωμένη με Ολυμπιακό στο ΣΕΦ η Ζαλγκίρις: “Καλύτερα να είχαμε χάσει με περισσότερους πόντους από τη Μακάμπι”

2022-10-12T15:54:26+00:00 2022-10-12T16:10:22+00:00.

John Rammas

12/Oct/22 15:54

Eurohoops.net

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google

Για την εκκίνηση της Ζαλγκίρις Κάουνας στη νέα χρονιά, που θα συνεχιστεί με τον Ολυμπιακό (14/10, 21:00/NOVASPORTS PRIME) στο ΣΕΦ για την Ευρωλίγκα, μίλησε Τομ Ντίμσα.

Του Γιάννη Ράμμα/ irammas@eurohoops.net

Η δεύτερη αγωνιστική στην Ευρωλίγκα θέλει τη Ζαλγκίρις Κάουνας αντίπαλο του Ολυμπιακού στο φαληρικό στάδιο, εκεί όπου θα ψάξει την πρώτη νίκη μετά από ήττα από τη Μακάμπι Τελ Αβίβ (84-83) στη Menora Mivtachim Arena. Σε αντίθεση με τον Ολυμπιακό, που προέρχεται από τη νίκη επί της Μπαρτσελόνα (70-80) στο Palau Blaugrana.

“Ήταν απογοητευτικός ο τρόπος που χάσαμε, στον ένα πόντο. Καλύτερα να είχαμε χάσει περισσότερους, δε θα πονούσε τόσο”, είπε (LKL. lt) μεταξύ άλλων ο Τομ Ντίμσα.

“Είδαμε τα λάθη μας, είδαμε πως εμείς φταίμε που χάσαμε. Δεν ευστοχήσαμε σε κρίσιμα σουτ. Πρέπει να παρουσιαστούμε βελτιωμένοι με τον Ολυμπιακό”, πρόσθεσε ο 28χρονος Λιθουανός σούτινγκ γκαρντ, που ήταν από τους διακριθέντες της Ζαλγκίρις Κάουνας στην πρεμιέρα με 13 πόντους (2/4δίπ., 3/5τρίπ.), 1 ριμπάουντ, 1 κλέψιμο και 1 λάθος σε 17:17.

Διαβάστε επίσης:

Διαβάστε εδώ τα τελευταία νέα

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google
×