Του Νίκου Μαστρογιαννόπουλου/ info@eurohoops.net
Στην Αθήνα το βράδυ της Τρίτης (22/7, 23:15) ο Ντόντα Χολ.
Αν και ήταν προγραμματισμένο να φτάσει στο “Ελ. Βενιζέλος” νωρίτερα μέσα στη μέρα, τελικά, θα αφιχθεί πιο αργά (23:15) μέσω Παρισιού, καθώς η πτήση του από Αλαμπάμα μέσω Ατλάντα– για την Ελλάδα καθυστέρησε λόγω κακοκαιρίας.
Ο Χολ θα επισκεφτεί το ΣΕΦ – το οποίο επίσημα πλέον ανήκει στον Ολυμπιακό – αυτή τη φορά ως “ερυθρόλευκος”, αφού στο παρελθόν το ‘χει κάνει πολλάκις με Μονακό, αλλά και Μπασκόνια ως αντίπαλος.
Ο 27χρονος ψηλός θα περάσει άμεσα από ιατρικές εξετάσεις και μετέπειτα θα κάνει λίγες μέρες διακοπές, πριν πιάσει… δουλειά ενόψει της νέας σεζόν.
Διαβάστε ακόμη
Κάνε το
την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.