Τομά Ερτέλ: Ζητάει αποζημίωση από Μπαρτσελόνα ύψους 1.6 εκατομμυρίων Ευρώ

2025-10-08T08:49:12+00:00 2025-10-08T10:33:32+00:00.

Dimitris Minaretzis

08/Oct/25 08:49

Eurohoops.net

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google

Ο Τομά Ερτέλ μηνύει την Μπαρτσελόνα ζητώντας αποζημίωση ύψους 1.6 εκατομμυρίων Ευρώ.

Του Δημήτρη Μιναρετζή/ info@eurohoops.net

Σύμφωνα με την MundoDeportivo, o έμπειρος Γάλλος γκαρντ της Βιλερμπάν, Τομά Ερτέλ, κατέθεσε αγωγή κατά της Μπαρτσελόνα, απαιτώντας αποζημίωση ύψους 1.6εκ. Ευρώ, επειδή ο καταλανικός σύλλογος αθέτησε τη συμφωνία που είχαν συνάψει πέρυσι.

Θυμίζουμε ότι ο Ερτέλ είχε κλείσει και ετοιμαζόταν για την επιστροφή του στη Βαρκελώνη. Είχε, μάλιστα, ταξιδέψει στην Ισπανία και το ίδιο έκανε και η οικογένεια του, αλλά κατά τη διάρκεια του ταξιδιού του η Μπαρτσελόνα άλλαξε γνώμη, καθώς – όπως έλεγαν τότε τα ρεπορτάζ – υπήρξαν αντιδράσεις από τους φιλάθλους των “Μπλαουγκράνα”.

Ο Ερτέλ τελικά έπαιξε στην Κορούνια ως το τέλος της σεζόν, αντί για την Μπαρτσελόνα ή όπως υποστηρίζει για άλλο σύλλογο (τριετές με Βιλερμπάν), καθώς λόγω των διαπραγματεύσεων με την ισπανική ομάδα, απέρριψε άλλες προτάσεις και τελικά αναγκάστηκε να αγωνιστεί με την τελευταία της Liga Endesa.

Η Μπαρτσελόνα αρνείται την υπογραφή συμβολαίου (ή προσυμφώνου;) με τον Ερτέλ και τώρα η υπόθεση φαίνεται πως οδεύει προς τα ισπανικά δικαστήρια.

Τώρα ο Τομά Ερτέλ έχει κλείσει φέτος στη Βιλερμπάν, αλλά ακόμα δεν έχει αγωνιστεί στην Ευρωλίγκα, ούτε στην ProA, λόγω τραυματισμού.

Διαβάστε ακόμα

Δείτε τα τελευταία νέα

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google
×