Του Γιάννη Ράμμα/ irammas@eurohoops.net
Ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος διοικεί τον Παναθηναϊκό από το 2012, όταν κι αποχώρησε ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς. Δεκατέσσερα χρόνια μετά είναι ξανά μαζί.
Δεν ήταν ποτέ… μακριά.
Ο ιδιοκτήτης της ΚΑΕ εκμυστηρεύτηκε πως ο “Ζοτς” τον έπαιρνε τηλέφωνο στις “πίκρες”, όπως της χαρακτήρισε.
“Τα τελευταία χρόνια -και δε μιλάω για τα τελευταία 2-3- περάσαμε αρκετές δύσκολες στιγμές, αρκετές πίκρες. Ο ένας άνθρωπος ο οποίος με έπαιρνε τηλέφωνο μετά από κάποιες πίκρες ήταν ο κύριος δίπλα μου και μου έλεγε ‘Δημήτρη, μην ανησυχείς. Προχώρα’. Μου έδινε και κάποιες συμβουλές και μου έδειχνε ότι σαν φίλος δεν ήταν ποτέ αντίπαλος, σαν προπονητής μπορεί κάποιες φορές να ήταν. Κι αυτό νομίζω είναι το πιο σημαντικό από όλα. Σε ευχαριστώ ακόμη μία φορά”, είπε χαρακτηριστικά.
Διαβάστε ακόμη:
- Ομπράντοβιτς: Η χειραψία κι η αγκαλιά με Αλβέρτη που ξύπνησε αναμνήσεις (photos & video)
- Για τον “Ζοτς”: Κοσμοσυρροή στο ΟΑΚΑ (photos & videos)
- Γιαννακόπουλος: “Η επιστροφή Ομπράντοβιτς είναι μεγαλύτερη από ευρωπαϊκό”
- Ομπράντοβιτς στα ελληνικά: “Κύριε Αλβέρτη, είσαι έτοιμος;”
- Ομπράντοβιτς: “Εύκολο να βρω κίνητρο εδώ, ωραίο αν πάρουμε το όγδοο”
Κάνε το
την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.