Αποκάλυψη Γιαννακόπουλου για Ομπράντοβιτς: “Με έπαιρνε τηλέφωνο στις πίκρες και μου έλεγε…”

2026-06-22T12:57:28+00:00 2026-06-22T13:56:45+00:00.

John Rammas

22/Jun/26 12:57

Eurohoops.net
Zeljko-Obradovic-Dimitris-Giannakopoulos-Panathinaikos-presentation(2)

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google

Ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος εκμυστηρεύτηκε πως ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς ήταν αυτός που του έδινε κουράγιο στα δύσκολα χρόνια στον Παναθηναϊκό.

Του Γιάννη Ράμμα/ irammas@eurohoops.net

Ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος διοικεί τον Παναθηναϊκό από το 2012, όταν κι αποχώρησε ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς. Δεκατέσσερα χρόνια μετά είναι ξανά μαζί.

Δεν ήταν ποτέ… μακριά.

Ο ιδιοκτήτης της ΚΑΕ εκμυστηρεύτηκε πως ο “Ζοτς” τον έπαιρνε τηλέφωνο στις “πίκρες”, όπως της χαρακτήρισε.

“Τα τελευταία χρόνια -και δε μιλάω για τα τελευταία 2-3- περάσαμε αρκετές δύσκολες στιγμές, αρκετές πίκρες. Ο ένας άνθρωπος ο οποίος με έπαιρνε τηλέφωνο μετά από κάποιες πίκρες ήταν ο κύριος δίπλα μου και μου έλεγε ‘Δημήτρη, μην ανησυχείς. Προχώρα’. Μου έδινε και κάποιες συμβουλές και μου έδειχνε ότι σαν φίλος δεν ήταν ποτέ αντίπαλος, σαν προπονητής μπορεί κάποιες φορές να ήταν. Κι αυτό νομίζω είναι το πιο σημαντικό από όλα. Σε ευχαριστώ ακόμη μία φορά”, είπε χαρακτηριστικά.

Διαβάστε ακόμη:

Δείτε ΕΔΩ τα τελευταία νέα

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google
×