Του Μιχάλη Γκιουλένογλου/ info@eurohoops.net
Ο Μπράνκου Μπαντιό είναι παίκτης του Παναθηναϊκού, μέχρι το 2029! Οι “πράσινοι” πλήρωσαν τη ρήτρα που είχε ο Σενεγαλέζος παίκτης (ύψους 1.5 εκατομμυρίων ευρώ) στο συμβόλαιό του με τη Βαλένθια και τον έκαναν δικό τους.
Η επίσημη ανακοίνωση της απόκτησής του θα γίνει από εβδομάδα, πιθανότατα τη Δευτέρα, αφού προηγηθεί το “αντίο” της Βαλένθια στον παίκτη της.
Πλέον, ο Μπαντιό είναι η δεύτερη κίνηση στη νεά εποχή Ομπράντοβιτς, μετά την απόκτηση του Γάλλου σέντερ, Μουσταφά Φαλ.
Παράλληλα και ένα story του ιδιοκτήτη της ΚΑΕ, Δημήτρη Γιαννακόπουλου, επιβεβαίωσε την κίνηση του Παναθηναϊκού να πληρώσει άμεσα τη ρήτρα αποδέσμευσης του Μπαντιό.
“Δήμιος” του Παναθηναϊκού ο Μπαντιό!
Τη σεζόν που ολοκληρώθηκε πριν από μερικές ημέρες, αγωνίστηκε σε 40 αγώνες της Ευρωλίγκας και μέτρησε 11.2 πόντους, 2.6 ριμπάουντ και 2.2 ασίστ, με 33.6% στα τρίποντα, 54.8% στα δίποντα και 86.3% στις ελεύθερες βολές.
Στο Game 5 της προημιτελικής σειράς με τον Παναθηναϊκό ο Μπαντιό ήταν κάτι παραπάνω από κομβικός, έχοντας 20 πόντους, 5 ριμπάουντ, 2 ασίστ, 2 κλεψίματα.
Φυσικά και στην ACB στέφθηκε πρωταθλητής, μετά την επικράτηση της Βαλένθια με 3-1 απέναντι στην Μπαρτσελόνα.
Κάνε το
την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.