Ντιλέινι: “Ντροπιαστική ήττα…”

2016-04-15T22:11:39+00:00 2016-04-15T22:12:58+00:00.

admin69

15/Apr/16 22:11

Eurohoops.net

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google

Ο Μάλκολμ Ντιλέινι ήταν φανερά απογοητευμένος μετά την ήττα της Λοκομοτίβ Κουμπάν από την Μπαρτσελόνα.

Της Eurohoops team/ info@eurohoops.net

Ο Μάλκολμ Ντιλέινι ήταν φανερά απογοητευμένος μετά την ήττα της Λοκομοτίβ Κουμπάν από την Μπαρτσελόνα.

Ο Αμερικανός γκαρντ το έδειξε και με μήνυμα του στον προσωπικό του λογαριασμό στο twitter, όπου έγραψε αρχικά: “Ντροπιαστική ήττα στην έδρα μας, αλλά έτσι είναι τα playoffs… Δεν έχει σημασία. Πρέπει να ανασυντάξουμε τις δυνάμεις μας και να πάρουμε το πλεονέκτημα έδρας πίσω” για να συμπληρώσει:

“Τίποτα ποτέ δεν είναι εύκολο… Τα playoffs έχουν να κάνουν με την προσαρμογή και τη σκληράδα. Θα γίνουμε πιο σκληροί. Αρχής γενομένης από εμένα στο επόμενο ματς”

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google
×