Γκιστ: ”Είναι δύσκολο να πεις αν έχει καλύτερη πάσα ο Διαμαντίδης ή ο Καλάθης” (video)

2018-01-11T23:02:34+00:00 2018-01-12T00:23:42+00:00.

Evaggelos Papadimitriou

11/Jan/18 23:02

Eurohoops.net
ÅÕÑÙËÉÃÊÁ / ÐÁÏ - ÁÍÁÍÔÏËÏÕ ÅÖÅÓ / PANATHINAIKOS - ANADOLU EFES / / (ÖÙÔÏÃÑÁÖÉÁ: ÌÁÑÊÏÓ ×ÏÕÆÏÕÑÇÓ / EUROKINISSI)

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google

Για το νικηφόρο παιχνίδι του Παναθηναϊκού μίλησε μετά το τέλος του ο κομβικός και απόψε Τζέιμς Γκιστ. Δείτε τί είπε για τον Καλάθη και αν είναι καλύτερος πασέρ από τον Διαμαντίδη!

Της Eurohoops Team/ info@eurohoops.net

Αναλυτικά όσα είπε ένας εκ των αποψινών πρωταγωνιστών για τους ”πράσινους”:

”Δεν ξεκινήσαμε καλά, ενώ η Μπαρτσελόνα είναι καλή ομάδα και είναι λογικό να βάλει σουτ. Εμείς ήμασταν κάπως άστοχοι κι έτσι έπρεπε να επιστρατεύσουμε την άμυνά μας. Αυτός είναι ο χαρακτήρας μας. Δεν θα βάζουμε σε όλα τα ματς τα σουτ και όταν συμβαίνει αυτό, πρέπει να βρίσκουμε τρόπους για να πάρουμε τις νίκες. Κάποιες μέρες τα σουτ μπαίνουν και κάποιες όχι”.

Για τις συνεργασίες του παλαιότερα με Διαμαντίδη και τώρα με Καλάθη: ”Είναι δύσκολο να πεις ποιος είναι καλύτερος στο κομμάτι της πάσας. Ήρθα στον Παναθηναϊκό, στα τελευταία χρόνια του Δημήτρη. Είχαν προηγηθεί χρόνια με τεράστιες διακρίσεις για τον ίδιο. Τώρα ο Καλάθης είναι στα καλύτερά του. Ο Διαμαντίδης ήταν ένας θρύλος, γι’ αυτό και η φανέλα του είναι στην οροφή του γηπέδου”.

Διαβάστε τα τελευταία νέα εδώ

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google
×