Η δυσαρέσκεια του Νόρις Κόουλ για τις βολές του Ολυμπιακού

2018-01-16T23:11:17+00:00 2018-01-16T23:11:17+00:00.

Evaggelos Papadimitriou

16/Jan/18 23:11

Eurohoops.net

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google

Μετά την ήττα από τον Ολυμπιακό, ο Νόρις Κόουλ της Μακάμπι Τελ Αβίβ σχολίασε τις ‘’πολλές ελεύθερες βολές’’ του αποψινού του αντιπάλου.

Του Αντώνη Στρογγυλάκη/ info@eurohoops.net

Η ομάδα από το Ισραήλ υπέστη βαριά ήττα από τον Ολυμπιακό στο ΣΕΦ, για την 18η αγωνιστική της Ευρωλίγκας.

Αν και η άμυνα της Μακάμπι δεν ήταν το δυνατό της σημείο απόψε, ο Νόρις Κόουλ πιστεύει πως ακόμα και σε φάσεις που αυτός και οι συμπαίκτες του σταματούσαν τους αντιπάλους τους, εκείνοι έβρισκαν δρόμο προς το καλάθι, με άλλους τρόπους:

”Όταν αμυνόμασταν πραγματικά, πήγαιναν στην γραμμή των βολών”, σχολίασε χαρακτηριστικά ο δις πρωταθλητής ΝΒΑ.

Ο Αμερικανός συνέχισε τις δηλώσεις του στο Eurohoops, λέγοντας: ”Δε θέλω να σχολιάσω την διαιτησία. Δεν είναι η δουλειά μου. Αλλά σούταραν περισσότερες βολές, απ’ ότι συνήθως. Είναι δύσκολο να βρεις ρυθμό, όταν η αντίπαλη ομάδα σουτάρει πάνω από 20 βολές στο ημίχρονο. Είναι δύσκολο να παίζεις έτσι”.

Μείνετε συντονισμένοι για την συνέντευξη του Κόουλ στο Eurohoops.

Διαβάστε τα τελευταία νέα εδώ

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google
×